SJUK

Nu har jag gått och blivit sjuk igen vilket jag hatar!!! Var på sjukhuset i Varberg i förrgår och fick morfin och en massa andra tabletter vilket gör att jag iaf kan sova på nätterna istället för att ligga uppe och gråta över att jag har så ont. Det har som tur är börjat bli lite bättre så hoppas på att kunna skritta lite idag eller imorgon. Någon fälttävlan på söndag blir det dock inte, så jäkla surt då jag sett fram emot den tävlingen ända sedan i våras.

Shanaia har jag inte suttit på sedan i lördags då jag va ute och skrittade vilket snart är en vecka sedan, hemskt vad tiden går. Robin Ingvarsson var och hoppade henne häromdan och sedan har min kille fått skritta på henne två gr men mycket mer än det har de inte blivit. Var ute och gick med henne igår och hon va helt störd, bara drog iväg och taktade hela tiden. Sjukt olikt Shanaia men det tyder på att hon är trött på att stå och vill komma ut och röra sig.
Har ev. en ny tränare på g. Hon undervisar i både hoppning, dressyr och terräng, perfekt!!! Hon var OS-tränare till Los Angeles och har arbetat mycket utomlands. Hoppas jag kan testa att träna för henne såfort jag blir frisk. Saknar att rida min underbara lilla Shanaia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0